.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیروزی استقلال برابر پرسپولیس در نیمه اول

نیمه اول هفتاد و یکمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید که فرهاد مجیدی برای چندمین بازی متوالی موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس شد و شادی را به جمع آبی دوستان آورد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته هفتم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت 18:30 دقیقه امروز جمعه به قضاوت محسن ترکی و در حضور بیش از 95 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در پایان نیمه اول شاگردان پرویز مظلومی با نتیجه یک بر صفر حریف را شکست دادند.

در نیمه اول استقلال فوتبال زیبا و جذاب تری را به نمایش گذاشت و از همان دقایق ابتدایی نبض بازی را در اختیار گرفت و روی پاس های کوتاه بازیکنان میانی اش خطراتی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد. در دقیقه 15 این دیدار میلاد میداودی پشت محوطه جریمه با پای چپ به سمت دروازه سرخ ها شوت زد که معمارزاده این توپ را به طور ناقص دفع کرد. جباری با حضور به موقع در محوطه جریمه توپ را برای مجیدی ارسال کرد تا کاپیتان آبی ها بازهم با ضربه ای آرام دروازه پرسپولیس را باز کند.

در ادامه این دیدار پرسپولیس با حملاتی ضعیف و نه چندان منظم قصد باز کردن دروازه حریف را داشت اما بازهم این استقلال بود که در چند نوبت توسط جاسم کرار صاحب موقعیت گلزنی شد. کرار در نیمه اول یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.